BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

SURVIVOR.

Whoa! rase mcm baru 3 hari lepas aku abes dip. cpt betul masa berlalu. tau2 budak2 da final n aku da nk masuk 6 bulan kerja kat kenwood tercinta. so sepanjang aku bekerja ni, banyak perangai orang2 yg agak pelik bg aku.
mungkin environment bekerja dgn belajar lain. mungkin la. aku bole tgok peranagi org yg busybody, kuat "kipas",perangai yg ade-aku-kesah dan mcm2 lagi la.
Mungkin aku dpt proses cuba paham ngn perangai org mcm ni tapi cuma satu perangai sahaja aku aku susa gile vavi nk paham.
Perangai yg pentingkan diri sendiri. Disini aku cuma nk bagitahu saja tentang perasaan aku. Maybe perasaan aku tak sama kot ngn kau. Maybe la. :)
Okay!Okay!Aku pun tak beberapa suka post aku berbau emo jadi kite tukar topik.

Recently aku nk update pasal parents aku accident. Ye! Manisan dan Asiah accident time diowg nk pegi pasar. Arround 6.20am. Aku igt nk upload gamba tapi cable USB aku hilang daaaa... teruk gak JFT 465 kene langgar.
so far mak aku tak de pape tapi En. Manisan patah tulang bahu kanan. Kebetulan sama ngn aku..(toyang2 abh!)
Tapi bapak aku lg hebat dr aku. lom cukup seminggu die da bole bawa pickup taw. Terer kan?taw tak pe.
Sekarang ni JFT 465 dlm bengkel. Abah kate lg @ minggu baru siap. Nnt aku update gamba k.





3 comments:

Khairiah Nazirah said...

Bilakah kejadian berlaku. Hurm.
Kena langgar dengan ape? Kem salam Manisan dan Asiah. :)

n0nE said...

minggu lepas kejadian.
kene langgar dengan pesona.
manisan tak salah ape2. die cuma jalan mcm biase je tibab2 kene hentam dari kanan. keta yg paling teruk bhgian kanan. dua2 pintu kene tuka baru.
nnt aku sampai kan salam.

Zulfahmi Abidin said...

bestnyer dah abes.hehe.takziah atas kejadian yg berlaku.but chill.ade hikmahnyer tuh kot..


Terkini: 1. Aku Doktor Cinta 2. Bangga 3. Bende yang hebat itu berasal dari tempat yang hina