BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tak pernah puas.

well today ive got nothing much to do.
just seat my ass down watching glee.
hihihihi.
mentang mentang baru habis tenguk glee terus nak speaking.
walaupun aku tahu ramai da tenguk cerita ni tapi aku masih nak berbangga sebab habis season 1 dalam satu hari.


aku sangat suka cita ni.
cerita ni mengingatkan aku kat kawan2 aku.
sesiapa pun kalau anda rasa pernah berkawan dengan saya.
di johor, kuantan, kl.
aku igt setiap anda yang pernah menolong aku.
aku rasa hidup ni tanpa kawan memang susah kot.
bukan kot, memang betul2 susah.

walau mcm mana pun kawan2 aku.
gemuk, kurus, rendah, tinggi, gay, lesbian, cina atau india.
aku tetap ingat korang semua tau.
thanks a lot for being my friend.

walaupun aku tak beberapa suka perangai korang, tapi aku sedar yang tak semua orang sempurna.
termasuk aku sendiri dan aku harap kawan2 aku terima perangai dan tabiat aku seadanya.
sebab aku akan cuba terima korang.
sorry.


friends : ♥ with all my heart



2 comments:

Abdul Wafi said...

okay, yang gemuk tu, aku dah tersenarai. hehehe. i love u so much noneeeeeeeeee.

n0nE said...

u are more than that wafi.
u are gorgeous friend ever.
hihihihi.
luv u too.