BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

impatient.

pejam celik. bangon jaga. makan tido. jap je rase aku nak balik jb lagi. haha. (padahal 2 miggu lepas aku da balik).
selalunya bile nak blk jb aku la org yg plg tak saba2 skali. paling excited gile baboon la kate kan. tapi pengalaman mengajar aku utk bersabar. walau pon hati aku meronta2 ingin mencium tangan mak dan abah, memusing musing kan stering keta. meleset manja kat "org tua". bergurau gurau ganas ngn gf2 aku. tapi tu semua aku kene tahan. bukan ape. ramai je yg offer blk awl tapi aku takot nk menumpang lagi. semangat aku belom pulih (chiyok! chaiyok!)

huh! wlau ape pon aku akan sedaya upaya mengisi masa lapang aku ngn activiti2 yg sihat. mungkin aku tak akn mengupdate blog aku atau on fb kerana sibuk ngn activiti aku. :)

btw kose, my luvly bushuk bachin roomate bertunang 20hb ni. best2! aku pegi memberi sokongan moral. takot2 kose berubah fikiran. hihihihi.

for those yg celebrate valentine's day :




to my hunny bunny : i love u so so much dear. my life would not be complete without you by my side.

0 comments: