BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

saya kesorangan tau.


our last picture together


da 2 minggu aku hidup membujang ni.
sedih sangat!!
erm.
at least kami putus cara baik.
masing2 fikir kan yg terbaik utk diri masing2.

tapi kan bile aku fikir2 kan die yg terbaik utk aku taw..
yg terima aku wlau cm ne pun aku..
busuk, wangi,
makeup, no makeup,
gemok, makin gemok..
hihihi..
thanks hunny.

walau ape pun die tak pernah hilang dlm hidup aku sampai bila2..
aku sayang die.
hanya dia k.
hari2 aku "cakap" ngn die even die tak dgr.

pape pon aku still teruskan life.
mcm mane susah pun kan..
chaiyok none!

i miss everything about you. seriously it hurt so so much.

3 comments:

Khairiah Nazirah said...

Nyah. Rambut makin panjang. Nice!
Pity daya sensorang, t datang lah umah aku ade ramai orang. K. Miss u.

n0nE said...

thanks.
nnt aku dtg bile kau tak der kat uma.

eiji-kun said...

daya! i'm sorry i didn't notice this. but still. i love u daya.
u're not alone nya.