BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

nothing to say.


'if im a bad person and you don't like me
well i guess i'll make my own way"

well.not much to say here.
huhu.
aku sejak2 ni cm mls da nk pikir da ttg dia.
banyak lagi yang patut aku pikir kan.

yang aku patot pk kan sekarang ialah bagaimana hendak memajukan cafe aku.
its true!
i've got my own cafe.


terer kan dayah sekarang.
suda maju.
jgn la ader orang letak mandrem kat cafe aku tu.
mane taw ader orang busuk hati kan.
hihihihi

aiash!
aku macam banyak da menghampakan orang2 yg aku syg.
aku tipu orang yang aku syg.
sorry sayang.
ini mungkin kerana aku tertekan la duduk kat kl ni.
teramat tersangat bosan.
ade tak orang yang boleh paham??
huh!
thank god ni last sem.


so aku nak kan hiburan, bersosial.
hurm.
nak tak nak aku kene gak tunggu bulan 4 nanti.
"jadi dayah awk kene bersabar dan teruskan belajar ye".
"jadikan test i.e pembakar jiwa dayah".


pesanan buat azie : lau kau tak jadi dtg kl ngn ct aku gantung kucing kau kat tingkap bilik aku. kau cume leh tengok dari jauh je. HAHAHAHAHAHAH~ (evil laugh)


0 comments: