BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

you know who you are..

ct,peeka,azi

tasha,azie,jojie,geeha


mohd noor johan

fiora,chik.myroomate:KOSE



p/s:gamba tahun lps k
jd 'aku ' 6 thn lps...
lagi tak btol dari skunk kot...
mcm2 perkara/peristiwa/masalah yg ade..

huhuhuhu...

but still i hv my bestest beloved fwen..
wlau cm ne pon keadaan aku...
wlau cm ne busuk pon aku time tu...
they still standing beside me..
(sbb lau standing kat blakang aku diowg tak nmpk kot)
huhu..
luv u babe..
then life aku berubah bile msok orm 4 di teknik...
lots of new fwen...
instead smpi skunk pon still close...
n even wat aku senang...
mis u babe...
the next aku jmpe ialah "someone"
aku sgt2 senang dan happy bile dgn die...
skunk die cm da jd sebahagian hidup aku...
i really2 love u....
life aku berubah lg bile aku diterbangkan ke kuala lumpur..
(sebananye nek bus je)
kat sine tak jauh beza dr tempat aku...
dlm aku kebosanan,kesunyian,kegersangan....huh???
hihihih...
aku jmp lak mmb2 yg msok kpl...
(kdg2 la tapi)
hihihihi
thanx babe...

then for none...
aku sgt byk wat mistake..
i need someone to teel me im wrong..
i dont need someone to like me but understand me...
kdg2 pon prinsip2 dlm life aku byk je yg berubah...
weeeeee....








3 comments:

Khairiah Nazirah said...

klu ko kebushan, kesepian, aku bley teman..
tapi klu kegersangan tu...erm...agak berat rasenya..tp as kwn..aku akn cube membantu..ngaaa

n0nE said...

setakat nih kegersangan aku terlayan la...
hahah...
tp dari layanan kowank!

Jia said...

ko mmg loooove letak pix aku yg sakai knnnn:p love u syg..hope u're much better now k?